fredagsmys!

blev kvar i stan ganska länge, blev träningspass i en timme och sen gick jag och ida upp till skolan och fotade i studion som jag nämde förut. vi ville få lite fina bilder till bloggdesignen så vi spenderade lite extra tid på skolan idag.

tog iaf 17:00 bussen hem till grums, var hemma vid 18:00 och då slängde ja i mig lite mat snabbt och nu ligger jag här bara och softar med datorn i knät. är riktigt trött, känns som jag är sjuk. riktigt hängig och slö faktiskt.

kvällen ska jag spendera med min goding, tar bussen hem till han om en stund. då bjuds det på tacos och sen får det bli massor av fredagsmys med masso gottigheter. hoppas bara att min pojkvän godkänner mina planer (a), annars får han göra som ja säger ändå, har inte ork till nått annat idag, vill bara krypa ner under en filt och mysa framför tv:n (a)

ni kan få några smakprov på studiobilderna också som avslutning,

 




sådär blev några av dom! :)

Kommentarer
Postat av: din beundrare<3

snygg du är gumman <3

skicka korten på dig <3 snälla(A)

2010-02-27 @ 19:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0