Svenska spel!

godmorgon!
nu sitter jag här vid datorn och tänkte att ja kan ju ändå skriva när ja sitter här. Är iaf nyduschad och sitter nu och äter smörgås med skinka och räksallad och ett glas juice till det, mums!

är inte i skolan idag heller, jobbar hemifrån för att jag har en mindre rolig mensverk idag och som ett plus på det så har jag även en riktigt go träningsvärk sen igår. Fast de är ändå gött då vet man att man kämpa på bra.

men nu till dagens största fråga, Svenska spel, vad är de för skit egentligen?



jag och min pojkvän fick lite lotter i alla hjärtans dag present av hans mamma, så vi vann 100kr. vi lämnade in dom och hämtade ut nya och de hände samma grej igen och igår var det tredje gången gillt vi hämtade nya lotter. tror ni inte att vi vann 100kr igen, Joda de gjorde vi.
Finns ens chansen att vinna mer på en *ävla lott från svenska spel? jag börjar funderar faktiskt. men vi får väl hämta nya sen och hoppas på större vinst denna gång.

nu ska jag PLUGGA, det är verkligen behövligt. så resten av dagen finns jag nog in satt i denna dator och bara plugga pluggar och pluggar... Förhoppningsvis! ;)

lots of love / louise
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0