helgen!

hej!

inte hunnit skriva nått än under helgen. igår var det kort skoldag slutade redan kl 12, så efter det blev det en tur på stan  med brudarna. kvällen igår spenderades nere hos josefine med emma, felicia och malin. vi kollade let´s dance och sen åkte jag och emma upp till mig och hon sov här.

idag passade jag och emma på att sova ut lite extra, vi vaknade runt halv ett och då var hon tvungen att gå iväg för att hjälpa till att flytta. Kul för dig gumman att äntligen få flytta, glad för din skull.
så jag blev ensam nu på eftermiddagen så jag passade på att städa mitt rum faktikst och det var väldigt välbehövligt kan jag säga. kvällen idag består av lördagsmys hemma hos älsklingen tsm med emma och oscar. vi ska kolla melodifestivelen och spela spel. Vi ska spela lika par leka bäst, ett par spela som går ut på att man ska se vad mycket man kan om sin partner. får se hur det går. hehe!

ha en bra lördags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0