hemma igen!

hej på er!
har vart dålig uppdatering nu under helgen men som ni vet så var det ju för att vi var uppe i branäs. så vi skrev från partybloggen ist. men nu är vi hemma igen och det är ny vecka igen, vilket inte är så uppskatat från min sida, jag hade gärna haft en veckas lov till.

men branäs var iaf helt underbart, vi hade grymt kul och vi hade världens bästa väder.
torsdagen bestod av endast festande, firade sofias 18 års dag, fredagen blev det skidåkning några timmar sen tillbaka till stugan och festa vidare och lördags morgonen var det bara att köra igågn igen. vi satt på altan hela lördags förmiddagen och mådde utmärkt i solen med en öl i handen, kan det bli bättre?

vi hade iaf en riktigt lyckad resa, och tack till alla som var med. <3 :)
bilder kommer upp så fort jag hittar sladden ;)

men nu har jag suttit här för länge, måste ut i solen, det är ju kanon fint väder ut. UNDERBART!!! (a)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0