kärleksfilm

godmorgon på er!

sitter i skolan och jobbar med kulturhistoria just nu, men jag körde fast och kom då på att våran kärleksfilm har lagts ut på våran hemsida som vi håller på med i mediaproduktionen. så nu sitter jag och tittar på den, måste se hur slutresultatet blev. om ni är nyfikna på att se vad det är vi har gjort för nått så ta en titt vettja på vårab
löööv film. denna filmen har jag, ida, sofia och felicia hållt på med i flera veckor i medieproduktionen och nu är den äntligen klar. Jag måste säga att den blev riktigt bra, men *ävlar vad va har kämpat för att få ihop det.
i filmen får ni bland annan hör josefine som berättar om hur det var att få reda på att hon var gravid samma dag som hon födde liam och sedan är det lite annat smått och gott. så ta gärna en titt.

 


lille gulleplutten drygt 2 månader där.

lång dag i skolan idag går till 15:40..
ser fram emot morgondagen, då blir det stor shopping med mamma. :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jäkla bra film,! sött med dig o andré :')

2010-03-16 @ 16:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0