trött?!



jag är så jävla trött så jag tror jag smäller huvudet i köksbordet snart, orkar varken hålla huvudet uppe eller ögonen öppna. det har vart en dryg skoldag är nog därför jag är så trött. det värsta av allt är att jag kommer inte att få sova på evigheter, för jag ska in till stan och dansa.
så tar 7 bussen in till stan med emma och dansen börjar 20:15-21:15, missar precis 21:00 bussen så då får man vänta på 22:00 kommer alltså vara hemma 23:00 ikväll, jag är inte taggad kan ja lova er, kommer ramla ihop på dansen sen xD

men nu ska jag sluta och gnälla och tänka positivt, dansa är ju väldigt kul så det kommer bli super bra.

André följer med hit efter jag dansat så då blir det mys och kolla andra avenyn om jag inte somnar på direkten, hehe!

dags att byta om nu, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: joss

ja! slå huvudet i bordet då?

2010-03-12 @ 23:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0