uttråkad!

sitter i skolan och försöker få något gjort men det går segt, jag vill bara hem, men det är ett tag kvar till dess. eftersom vi haft lov nu så ändras schemat så nu har vi idrott på tisdagar också efter fri tisdagen. vilket jag inte är ett dug sugen på. jag vill ut och sätta mig i solen, det är ju helt underbart väder och här sitter jag inne i skolan och jobbar med kulturhistoria ist.

efter skolan vet jag inte vad jag ska hitta på, andré ville att jag skulle komma så det blir nog att jag hamnar där tillslut ändå. har nog inget bättre för mig idag som vanligt.

men en mysig kväll med han tackar man väl aldrig nej till (a) imorgon är det en liten speciell dag, då har vi nämligen vart tsm i 5 månader, riktigt kul! jag är så glad över att jag äntligen har hittat någon som jag trivs så bra ihop med. och mina vänner tycker det är kul att umgås med oss. skit kul! :p

nej nu ska vi se om jag kan skriva några rader på mitt arbete, det går som sagt väldigt segt med tanke på att jag ser solljuset lyser in genom fönstret..

ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0