Drömmar kan gå i uppfyllelse



Ida hade lagt upp de här klippet på sin blogg, och när jag tittade på de så blev jag ännu mer jävla sugen på att åka dit... tänk vilken upplevelse att få se båda Disterbed och Avenged Sevenfold på samma konsert, det vore ju livet. det skulle bli min livs bästa upplevelse. Jag är grymt sugen på att dra ner till USA nu till sommaren ska ni veta. vi får se hur det blir med den saken. :p jag håller mina tummar så jävla stenhårt det går kan jag lova. Kan ju alltid hoppas på att man har turen och vinner en miljon under sommarens gång :p
haha! drömma är jag riktigt bra på..

Just nu ligger jag i sängen, jag har inte gått o lagt mig än, eller har jag de. har iaf legat ner bäddad här hela dagen och fråga mig inte varför för de vet jag inte. har haft så tråkigt och vart sp himla trött idag.

igår var jag hos Soffipropp på partay, måste tacka alla för en mycket lyckad kvöll trots allt. 
Nu ska jag bädda ner mig riktigt skönt och göra mig bered för en pippi film ;)

hoppas ni haft en bra dag!
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Eller hur! VI drar fan. Kostar inte så jävla mycket ju. Ta sparpengarna :DDDDD JA ÄR TAGGAD

2010-05-09 @ 21:19:53
URL: http://everysecond.blogg.se/
Postat av: louise

Ja men eller hur.. TAGGAD TILL TUSEN!! :D:D

2010-05-10 @ 11:15:28
URL: http://louiiiseeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0