Uttråkad!

hej!

Sitter på praktiken, slutar om drygt 2 och en halv timme. Frågan är om vi ens behöver vara kvar tills dess, idag har vi inte gjort någonting här, vi har bara sötte vid varsin dator och nördat. Finns inget att göra så jag och ida har nyss käkat lunch, legat framför tv:n och valt ut en glass ur vår frys som numera är propp full med glass. Vi var ju inväg och hämtade glass igår, och jag skojar inte när jag säger att vi har över 100 glassar i frysen här på praktiken. :p hehe!

Jag blev grymt sugen på att fota nu, bara gå ut och ta fina bilder på mig och min pojkvän :)
Det är så kul och ha sånt tycker jag. Efter praktiken ska jag iaf träffa honom och det ska bli skönt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0