14:40

vaknade ännu tidigare idag :s 09:30, usch!

Har spenderat mestadels av morgonen framför tv:n och tv-spel med min bror. Resten av dagen ska jag spendera i stan med min pojkvän och kvällen ska jag spendera här hemma med min bästa vän. Vi ska fixa lite med min bloggdesign och bara ha det mysigt tror jag :)

 

Ska försöka handla lite julklappar i stan, och funderar även på att införskaffa mig ett alfapet-spel. det är ju så himla roligt så måste nog köpa mig ett. :p Jag uppdaterar när jag har kommit hem från stan.
Hoppas ni får en bra fredag, nu är det äntligen helg igen. Det är ju halloweenparty på nöjes ikväll, antar att många ska dit. men inte jag.. :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0