Bad update..

Här var det tomt, sorry för dålig uppdatering men har haft annat för mig under helgen. fredag blev det fotografering som jag sa och så hade jag ida på besök till söndag så inte rikigt haft tid att blogga. på Lördags eftermiddagen så var jag och ida ute och fotade lite. hon ville nämligen ha lite nya bilder för att göra om sin bloggdesign. Så det var vi ute och fixade. Nu har hon iaf gjort om den så här kan ni se hur den blev om ni är intresserade.

 

Igår var det ju farsdag så vi var hos mormor och morfar och fick lite mat, älskar mormors mat, så himla gott. Sedan spenderade jag natten hos min älskling. Umgicks lite med en vän till honom sen blev det en mysig kväll med tv, film och så.

 

Nu är jag iaf tillbaka och ska bli bättre med uppdaterandet. Lovar att slänga upp bilder från både fredag och lördag också. Blev riktigt nöjd med modellbilderna jag tog i fredags, hoppas ni gillar dom lika mkt som jag. Tycker ni det är roligt att se dom föresten?!

 

Nu sitter jag och väntar på att André ska träna klart sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Jag borde plugga lite idag, han kanske kan hjälpa mig :p


Kommentarer
Postat av: mamma

javisst gör mormor god mat, hoppas bara hon blir helt frisk snart ! Era modellbilder är helt underbara att titta på...jag är så stolt över dig kram

2010-11-15 @ 19:06:38
Postat av: Ida

JA de är gôôôrkul å se Louise ;-)

2010-11-15 @ 19:16:24
URL: http://everysecond.blogg.se/
Postat av: louise

Va kul att höra :D tack ska ni ha!

2010-11-29 @ 12:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0