drömmer mig bort i framtiden...

Nu har solen tittat fram, medans jag drömmer mig bort bland alla fina lägenheter på blocket. Jag har verkligen kommit in i nån period där jag känner för att klara mig själv nu. jag vill ha jobb, flytta ihop med pojkvännen och bara ta hand om mig själv. Jag är redo nu känns det som men pengarna tillåter mig inte att gå den vägen än. Så himla tråkigt, varför ska allt vara så dyrt?

Ska försöka att få tag i något helgjobb nu snart, jag behöver verkligen det. Men det är inte heller så lätt, alla säger att man ska skicka CV men man får inget svar.. Dåligt! men ska ta ett ryck med det där någon dag tänkte jag. Jag har en praktikplats att fixa också :s (i 9 hela veckor) det är samma sak där, inte en jävel vill ha en för de säger att de inte tar in gymnasieelever och förra året tog dom bara in 3:or, då undrar jag, när jag nu går i trean har alla byt regler då eller? Jag vägrar ju att vara på skolan i 9 veckor och jobba med tidningen tryck.. Jag vill praktisera hos en fotograf så att jag kan få ut något bra av min praktik. Fota är ju något som jag är riktigt intresserad av så det vore kul att få lära sig ännu mera, och bli riktigt duktig. Men nej, det går inte de...

 

Nu ska jag fortsätta drömma mig bort i mina framtidsdrömmar :) ni får ha en bra dag, puss!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0