god morgon!

ligger fortfarande kvar i sängen, vet inte riktigt om jag ska sätta på en film eller om jag ska försöka pallra mig upp? Jag har legat och nysit hela morgonen, hoppas bara inte ja blir sjuk nu igen. Men det skulle inte förvåna mig efter söndagens fotning. Det var riktigt kallt att sitta i balklänning. 
Vill tacka för kommentarerna också, fortsätt så! det är så kul att läsa vad ni tycker..

 

Inga planer idag heller, men ska försöka pallra mig hemåt iaf, tror min mamma saknar mig där hemma :)  Det är verkligen skönt att det är lov så att man bara kan koppla bort skolan ett tag och bara njuta av ledigheten. Jag har ju dock lite skolarbeten som måste göras klart men det är inte så mkt.

 

Bloggen kommer den här veckan att förändras lite också, jag ska träffa ida under helgen så vi ska pyssla lite med min design tillsammans. Så snart är det nytt och frächt igen. Jag gillar min design nu också, tycker den är riktigt fin men käönner att jag vill förnya det lite. Jag tror att det kommer bli minst lika bra denna gången också. Ida är så himla duktig så. :)

Uppdaterar senare om vad jag gjorde av denna dagen, har inte en aning just nu. Skuylle vilja in och handla julklappar, blev så sugen på de när ja läste att emma hade vart och gjort de. DEt är smart att börja i tid ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

Klart jag saknar dig gumman <3

2010-11-03 @ 13:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0