Owls

Jag har fastnat för smycken med ugglor, dom är ju så himla fina. så var tvungen att lägga upp några bilder..

 

 

Sitter förövrigt fortfarande framför brasan och svettas som fan, har inget annat för mig. André är iväg och tränar, han skulle hämta mig när han var klar så inatt ska vi spendera natten hemma hos mig. Det var några dar sen ja var hemma nu, fredag sov ja hemma senast tror jag :s. oj det var längre än jag trodde nu när jag väl tänkte efter. inte konstigt mamma saknar mig där hemma :)


Kommentarer
Postat av: cathe

Ugglor, du får komma hit o plåta mina grodor

2010-11-11 @ 20:40:43
Postat av: louise

HAHA! ja det kan jag göra ;)

2010-11-12 @ 11:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0