tisdagskväll

Det har vart en riktigt slapp tisdag idag, jag är kvar hemma hos min pojkvän och tänker även idag spendera natten med honom. Det är så skönt att ha honom att sova bredvid. Jag hatar de dagar när jag måste sova ensam. Det har blivit som en vana att känna hans närhet på kvällen och kunna ligga på hans arm och mysa. Så det ska vi göra ikväll, kanske blir en bra film eller något också.

 

Jag såg föresten "The holiday" förut när jag inte hade något annat för mig och jag kan inte annat än hålla med alla andra. Den berörde mig verkligen och man blev glad samtidigt som man kände vad komplicerat och jobbigt allt kan vara ibland. Men kärlek är en mycket bra grej och jag är glad att jag hittat min..

 

 

är väldigt besviken på mig själv också eller vad jag nu är, jag vet inte om ni tycker det ja skriver är ointressant och det är därför jag inte får några kommentarer eller vad det nu kan vara. men jag tycker verkligen det är tråkigt. Jag har inte så många som läser min blogg, och förstår därför att det inte blir så mycket. men de få som läser vore jag jätte tacksam för om de kunde skriva något ibland. Det blir mycket roligare för mig då att fortsätta skriva.


Kommentarer
Postat av: Ida

Förstår det, så är det för mig också. De är ändå ett antal som läser, men det är ingen som kommenterar, men så är det =/ Men får leva på statistiken istället.

2010-11-02 @ 19:06:10
URL: http://everysecond.blogg.se/
Postat av: louise

ja men jag har ju också en del som läser, jag har ju typ runt 40 st när ja länkar så det är jävligt tråkigt när man inte får en enda kommentar.

2010-11-02 @ 19:12:54
Postat av: Rebecka

Jag läser din blogg i stort sett så fort du lägger upp nånting och tycker att den är väldigt intressant och bra! Tycker det du skriver är bra grejer och din blogg är riktigt snygg! Så hoppas du fortsätter med att skriva :)

2010-11-02 @ 19:18:38
URL: http://rebeckajjohansson.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

kommenterar du när du läser andras bloggar då? :)

2010-11-02 @ 19:28:09
Postat av: Mamma ;)

Jag läser alltid och tycker det du skriver är bra och bilderna oxå....men jag brukar gilla och kommentera din blogg på facebook ! puss & kram

2010-11-02 @ 19:35:22
Postat av: Sandra

Uppdatera mera och fortsätt att länka så ska du se att det sker en förändring :-)

2010-11-02 @ 22:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0