1 år! <3

Idag har jag och min älskling 1 helt år tsm, jag kan inte riktigt beskriva känslan. att ha haft en pojkvän så här länge är helt underbart. Vi trivs verkligen tillsammans och jag är så himla glad över att jag äntligen hittat någon som jag känner att det är rätt med. Visst det har varit lite upp och ner men det är ju sånt som händer i förhållande, trots alla motgångar så känner jag att han är den som jag alltid vill va tillsammans med, han är den jag vill ha familj med. Vi har riktigt roligt tillsammans och jag ser fram emot att få dela en hel del saker med honom. Jag älskar verkligen honom av hela mitt hjärta och han har en mycket stor betydels för mig i mitt liv, det skulle vara riktigt svårt utan honom.

André, du ska veta att du är en helt underbar person och jag älskar dig så otroligt mycket! <3
Jag ser fram emot att få dela en lång tid tillsammans med dig..


en bland dom första bilderna vi tog tsm! <3


Branäs -10 <3


Branäs -10! <3


Vinterbild! <3


Vinterbild! <3


Nyår -09/10! <3


Inflyttningsfest hos emma, disneytema! <3


Sommarbilder! <3


Sommarbilder! <3


Kusten sommaren -10! <3


Kusten sommaren -10! <3


Kusten sommaren -10! <3


Kusten sommaren -10! <3


Kusten sommaren -10! <3


alla <3 dag pressent från andré!


alla <3 dag pressent från andré!


alla <3 dag pressent från andré!

Jag blir alldeles varm inombords när jag tänker på vilken underbar pojkvän jag har, och på allt vi gjort tillsammans. Min kärlek till dig är obeskrivlig andré, jag älskar dig! <3


Kommentarer
Postat av: siri

så otroligt fina bilder på er! <3 :)

2010-10-21 @ 18:39:11
URL: http://sirisjogren.blogg.se/
Postat av: louise

tack så mkt gumman! :) <3

2010-10-22 @ 13:00:55
URL: http://louiiiseeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0