Avenged Sevenfold..

Jag vet inte riktigt vad jag håller på med just nu måste jag säga, ett av världens bästa metalband kommer till Sverige och jag har inte klickat hem min biljett än :o Vad håller jag på med? tänk om det skulle ta slut så sitter jag här utan biljett det skulle ju vara katastrof!! Jag är så himla glad över att dom kommer till Sverige, vi blev så lessna över att dom inte kom till metaltown i sommras och så får vi reda på att dom kommer i november :D Vilken LYCKA!! Deras musik är grym, deras sångare och gitarrist är nog världens snyggaste och jag bara älskar dom.. :D



Men tågbiljetterna har jag iaf i min hand nu, dom sprang jag iväg och köpte igår när jag gick på stan och drygade. Nu är det bara biljetten kvar och den ska jag klicka hem nu genast..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0