Fredag..

God morgon!

kan inte säga att denna morgon började bra heller, ställde klockan på 07:20 gick upp och käka frukost och sminkade mig var klar till 08:20 och då får man höra att vi inte har nån lektion nu på morgonen och projektarbete ligger efter där jag inte har något att gör för tillfället så jag börjar alltså 12:10 idag :o känns inte så bra att sitta här pigg som fan när man vet att man kunde fått fetaste sovmorgonen idag..

Har faktiskt inga planer på vad jag ska göra idag, dom flesta ska ut på nöjesfabriken idag vilket jag själv faktiskt är väldigt sugen på, har inte festat på evigheter känns det som. Men får nog hoppa det eftersom jag inte köpt någon biljett eller något än.

I brist på något att göra så ska jag faktiskt beställa biljett till Avenged Sevenfold nu, Jag är så lycklig att dom kommer till Sverige. Världens bästa band kommer hit och jag ska dit :D Fy fan vilken upplevelse jag kommer vara så jävla glad i flera veckor efter det..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0