Ge mig ibumetin!!

multimedia lektion som gäller nu till klockan 14:00. Känner inte för att sitta här just nu och göra animeringar jag vill bara hem och lägga mig, min mensverk har tagit över mitt humör totalt nu. :s
Ikväll blir det dans iaf så hoppas att jag mår bättre då, men det sägs ju att man mår bättre när man rör på sig så det gör mig på lite bättre humör. Jag har fått nån träningsnoja nu, jag känner mig så himla motiverad till att träna, jag vill bli i form, NU! Träningen gör att jag mår riktigt bra och jag blir framför allt glad av det.
Så ska bli skönt att få dansa lite street ikväll. Och imorgon ska jag köra ett gympass, eller kanske till och med två. Har sagt till mig själv att jag ska träna med pojkvännen på torsdagar så kanske får hålla det :p hehe!

Dags att avrunda, pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0