i´m done...

jag har varit riktigt duktig sen jag skrev förut idag, Jag har hunnit med riktigt mkt faktiskt. känns det som iaf :p
Jag har städat lite på rummet, låg typ kläder över hela golvet ;) haha! sån är jag! brukar vara så hela veckan, kommer hem från skolan o byter till myskläder och då får dom andra kläderna en fin plats på golvet och där ligger det tills jag får orken att ta tag i det. som jag fick idag. :) 

Sen har jag lagat min klocka idag också, äntligen kan jag ha den igen.. Sen har jag även hunnit med att sätta i en till trens med löshår, sminkat mig lite extra fin bara för att, och sen har jag fotat en hel del nu på eftermiddagen. som jag tänkte lägga upp lite av nu. DEt dåligaste av allt är att jag inte har pluggat som jag egentligen skulle ha gjort. men men det får nog vänta tills imorgon eller kanske ikväll om jag inte få något bättre för mig.

eftersom mitt rum nu blev ren och fint så passade jag på att fota lite och tänkte visa er hur det ser ut,

 

sist men inte minst, min mysiga lilla matta :p

Sådär ja, då har jag visat er runt i mitt lilla rum, har ett fönster och balkong också men den bilden fick inte vara med idag. Nu har jag ett väldigt stort problem :/ vad ska jag göra resten av dagen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0