du gör mig så glad! <3

igår gjorde jag en riktigt god gärning för min bästa vän ♥
Jag satt här hemma och hade inte så mkt för mig just den stunden så jäg satt och läste bloggar och kom då på att jävlar vilka underbara vänner jag har. Så jag anmälde min bästa vän ida till en drömdag med kenza och tyra, detta gjorde jag för att man skulle göra det om man hade en vän som behövde muntras upp lite grann om han/hon hade mycket att tänka på just nu. Och då kom jag och tänka på att ida är precis rätt person för att vinna denna dag tillsammans med mig. Ida är en mycket underbar människa och hon har haft mycket tråkigt att tänka på den senaste tiden så jag ville göra något speciellt för just henne. 

Så just nu är jag riktigt förväntansfull, jag vill verkligen att vi ska vinna detta för jag tror verkligen att ida skulle uppskatta det väldigt mycket och det vore ju så himla kul. Just att få åka iväg och göra något med två riktigt störtsköna bloggare vore ju skitkul. :D Den 21 oktober utses vinnaren och jag kommer hålla tunnarna varje dag fram tills dess. 













Shit! jag får rysningar och jag blir så himla glad när jag ser bilder på oss tillsammans. 
Ida, du ska veta att jag är så otroligt jävla glad över att jag träffade dig, du är en underbar människa som alltid finns där och det går inte va en sekund med dig utan att ha tråkigt. Du är en sån glad person som verkligen förgyller mitt liv med roliga minnen som man aldrig någonsin kommer att glömma.
Du kommer alltid att vara min bästa vän, Jag älskar dig! ♥
 


Kommentarer
Postat av: Ida

DU ÄR SÅ JÄÄÄÄÄVLA BÄST. YOU ROCK MY WORLD BABY ;-) <3

2010-10-12 @ 19:42:36
URL: http://everysecond.blogg.se/
Postat av: louise

HIHI!! Du är den absolut bästa som finns.. AND YOU ROCK MY WORLD TO BABY ;) <3

2010-10-13 @ 09:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0