studiedag

just precis, idag behövde jag inte pallra mig iväg till skolan för vi har studiedag idag. men det har inte varit en lugn dag för det. Jag öppnade Andrés garderob imorse och jag lovar er det var det värsta jag sett, allt bara var in knosat huller om buller man hittade inte ett skit där inne, så ja bestämde mig för att rensa och göra fint. Det tog sin tid men när det väl var klart var det lika bra att ta ett ryck i hela rummet. Som ni förstår så har min förmiddag bestått av städning och nu är jag äntligen klar. Nu är det rent och frächt här inne.

Nu ska jag försöka sätta mig och göra klart en historia uppgift, och fixar jag det idag då är jag fan värd en stor belöning sen av både pojkvän och mamma :) kanske andrés mamma ger mig en bulle, det är ju kanelbullens dag idag så hon står och både bakar och lagar mat i köket nu.

Har ju inte skrivet något under helgen men den har varit lugn, fredag umgicks jag med emma och lördag var jag och André hos en kompis till honom. vi käkade pizza och kollade film. med andra ord en riktigt mysig helg.

Nej nu ropar historian på mig, bäst att sätta fart.. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0