vilken lång dag!

dagen idag har vart så himla seg, jag har inte vart med om en sån här lång dag på länge nu. Började morgonen med skolkort, vilket jag inte blev så nöjd med men det är väl inte hela världen. Sen har dagen bara gått så himla sakta efter det. Det beror nog mycket på att vi har egen tisdag och vi jobbar med vad vi vill, och alla veckor orkar inte hjärnan jobba värst mkt, med andra ord hände inte mkt idag.

André hämtade mig från skolan och jag följde med han när han tränade och nu kom vi hem. Jag är helt slut i kroppen och huvudet efter den här dagen och jag kan inte riktigt förstå varför eftersom jag som sagt inte gjort ett skit på hela dagen..

Nu ska jag och min goding äta kvällsmat och ta en varm dusch, efter det händer inte mycket mer. Känner att jag inte har något vettigt att skriva om idag heller, kul och veta att jag inte gjort ett skit lixom ;) haha!
Nej nu säger jag godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0