det här är ingen bra dag..

Morgonen började med besvikelse och tårar, fortsatte med att jag missade bussen och gick över i en väldigt enorm huvudvärk, jag stannar på hemmaplan idag... Enligt facebook är det positiva dagen idag och jag kan ju säga att det märks inte hitills. Men ska försöka bli lite gladare med dagen om det går.

för att försöka komma på lite andra tankar så tänkte jag visa er ett smakprov på modellbilderna som vi tog förra fredagen, jag är riktigt nöjd med många och jag blev riktigt glad när elin blev så nöjd med mina bilder. Sånt är kul att höra! Vi höll på från 3-7 ungefär så det tog några timmar men vi hade kul iaf och det är ju huvudsaken.


Modell: Ida
Fotograf: Jag
Make up: Malin


Modell: Natalie
Fotograf: Jag
Make up: Elin


Modell: Ida
Fotograf: Sofia
Make up: Malin


Modell: Natalie
Fotograf: Jag
Make up: Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0