skulle kunna tro att det är fredag den 13:de!!!

Den här dagen har varit den värsta i hela mitt liv. det började med att jag åkte från jobbet för att jag skulle in till stan o fixa pass. Jag åkte in med emma och hon släppte av mig vid polisstationen, under tiden åkte hon till stan o skulle göra några ärenden. jag skulle ringa henne när jag var klar med passet. väl inne på polisstationen så är det nr 35 och jag hade 57, jag satta där väldigt länge innan de blev min tur. väl min tur och nej inget pass fick jag mitt leg hade gått ut. gick ut därifrån och skulle ringa emma, ingen mobil! vad gör jag nu tänkte jag, jag kunde inte ta bussen in till stan för ja kunde inte skicka efter någon bussbiljett och ringa kunde jag inte heller. jag gick till stan, letade efter emma i alla butiker och i mitt i city garaget 3 gånger, ingen emma.. tillslut gick jag till ett café där en gammal klasskompis jobbade o frågade om ja fick låna hennes mobil, hon hade bara gratis sms och jag kunde heller inte emmas nr utantill. tillslut fick jag tag i andré som fick ringa emma åt mig och emma hade åkt hem för hon fick börja jobba tidigare. där stod jag mitt i stan utan telefon jag jag hade bråttom tillbaka till jobbet. jag fick ta bussen hem, medan jag väntade på bussen trodde jag turen hade vänt en stund då jag kom på att jag hade min mp3 med iaf så bussresan inte skulle bli så tråkig, det gick två låtar sen dog den med. när jag väl var tillbaka i grums o skulle hämta min mobil hos emma, nej då var det låst och ingen hemma, min mobil var med till stan igen. då brast det, fan va jag inte orkade mer då, jag ville bara bort från världen som verkligen ville gå mot mig idag.. nu vet ni min extremt roliga dag, nu ska ja dra täcket över huvudet till svensson svensson... fuck off jävla måndag!!!! Hejdå!!

såhär glad är jag inte idag, men jag hoppas svensson svensson

får upp mig på den här nivån igen!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0