morgondiskution utan svar!

Jag måste skriva ur mig det här, jag och emma hade en sån där riktigt lång morgondiskution idag om allt egentligen! från molikyler till atomer, som blir kometer som skapar ett jordklot. växter blir djur, homosapier blir apor som sedan blir människor. big bang eller gud, dinosarier eller inte, vad har funnits och vad har inte?! varför är det vi som dominerar världen och inte något annat djur?! för vi alla är ju djur egentligen?! Ja ni fattar, alltså en diskution som bara inte går att få svar på. och detta gör mig så frustrerad, jag tror ni alla känner igen er i detta, alla har nog någon gång haft en sån här diskution som aldrig slutar med några bra svar utan egentligen bara blir mer oklara frågor som man vill få svar på.

 

detta får bli dagens diss, frågor som är så oklara att det inte går att förstå vad som egentligen hände.. Jag kan bara inte släppa tanken på detta nu efter att vi hade en sådan här diskution imorse. Frågorna blev fler och fler och diskutionen blev djupare och djupare. tillslut var vi nere i underjorden där maskarna och mulvaderna säkert har byggt sig en egen värld och kanske till och med har det bättre än vi. eller tänker myrorna som vi att varför är det vi som äger världen?!

 

Jag själv tror stenhårt på big bang teorin, tills idag! alltså inte ens den är logisk när man går riktigt djupt i den och alla dessa konstiga frågor dyker upp igen.. Jag tror ni har fattat poängen vart jag egentligen vill komma. Vad kommer ni fram till när diskutionen är slut? egentligen ingenting som gör en ett dugg klokare snarare tvärt om. så varför diskuterar man ens?? kan ingen bara veta hur allt är och säga det så att det tar slut på onödiga diskutioner utan bra svar? som ett avslut på det hela vore det trevligt och veta hur allt brukar sluta i era diskutioner..

 

fan nu somna min fot som fan mitt i allt detta!!

så här känner jag just nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0