höst och kallt, brrr!

hej!

fredag eftermiddag och jag vet inte vad jag ska göra idag ;s fy va tråkigt...
I skolan idag har jag och felicia vart iväg på stan iaf och gjort ett moderepotage om höstens kläder, skor och smink.. Det var jätte roligt. Butikerna fick plocka fram en typisk outfit i deras sortimen som jag sen sätte på mig och detta fotade vi, hur kul som helst och va snyggt de blev ;o nu har man fått lite insperation till höstens mode vilket är riktigt bra.. blev riktigt sugen på att införskafa mig en helt ny garderob med bara höst kläder, hur mysigt vore inte de? :) tyvärr går ju inte det men ska att se till att få hem en del nya mysiga kläder, skor och accesoarer nån dag ;p

imorn bär det iväg till arvikamarten en sväng på förmiddagen, i vilket sällskap har jag inte riktigt bestämt än men får se om det blir med mamma mormor o morfar eller felicia hennes syster o deras familj men det återstår att se.

nu ska jag se om det finns nått att hitta på idag..
Ni får ha en fortsatt bra fredag allihop :)
puss & kram / louise



bjuder på den! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0