ah just de!

Hejsan!
julen närmar sig med stora stormsteg och alla julklapparna är nu nästa helt färdig handlade, vilket gör att man kan slappna av lite och kan ta dagarna som dom kommer nu ända fram tills den 24:e.

Tänkte berätta för er att lucia blev en helt underbar kväll med dom bästa och även annat känt folk kom till vendela. kvällen blev inte som planerat utan mktmktmkt bättre, visst en hel del insidenter som inträffade men det är sånt som händer och smällar man får ta. hoppas att alla andra som var där hade lika kul som jag! En kväll som den måste helt enkelt göras om snarast möjligt, eller vad tycker ni? :)

Ni vet att jag tjatade ju om mina jul/nyårklännings problem men ett är ur världen nu, det fick bli en röd klänning från ginatricot på julafton. Den kommer att duga och den var faktiskt ganska snygg. Kan bjuda er på en bild lite senare idag.

Nu ska jag försöka konsentrera mig på skolarbetena som behöver bli klar, inte alltid så lätt de! Men ska göra ett försök nu, kommer bli så att jag inte kommer göra ett skit och får ta med allt hem sen ist för att jobba på som en idiot.




Jag och josefine i kålsnäs i sommras, haha! rätt mkt alkoholhaltiga drycker hade kommit i våra små kroppar där kan jag lova er. Men fan så kul vi hade.
Sommar hade inte sötte fel nu heller, längtar efter solen och värmen jätte mycket!

Men nu är det jul och nu får vi se fram emot all snö och skidåkning ist ;)



återkommer lite senare med lite mer text.
take care / L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0