hon ger oss tjejer insperatinon!

Jag förstår inte hur en tjej som stina kan ha blivit en så känd bloggskrivare, hon skriver allt ifrån smink och hår till vad hon själv ansehon ger oss tjejer massor av tips och insperation, ett stort tack till henne :)r är bra och dåligt med saker som händer här i världen och det är hur intressant som helst att läsa det hon skriver. Vilken tjej! har ni inte läst eller kollat så gör det nu! www.stinalee.se 

 
Det skulle absolut inte vara fel att kunna sitta här  varje dag och töma ur sig allt man har i huvudet för att sedan låta alla i hela sverige läsa det och därigenom bli känd, fatta vilken grej det skulle vara .. om jag var Stina skulle jag ha varit urnöjd över att hon har lyckats med en sån grej. Hon är extremt fin också, hennes hår är som en gudomlig gåva som alla verkligen vill ha, det är så himla fint!

Jag och min kompis felicia har stora problem med det här med hår, vi har väldigt tunnt hår och det vill aldrig bli så som vi själva vill att de ska vara, vi använder ju löshår såklart för att fylla ut det hela och för att framhäva en längd på det hela, men det är ändå inte som jag drömmer om att det ska vara. Jag blir så trött på att det, väldigt jobbigt att behöva lägga ner sig så mycket för att få det bra, det skulle vara som en drömm på rosor om jag en dag skulle vakna upp och ha stinas hår och
för en gångs skull så hade då ett problem varit löst, då har man det finaste håret som jag skulle kunna komma på som finns. men man ska ju vara nöjd över sig själv men ändå, man bli typ besatt av att titta för att det är så enormt fint. Men jag får kämpa på med mitt hår och hoppas på att det blir som jag vill någon dag framöver.  många pussar & kramar / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0