godmorgon!

godmorgon på er!

Ännu en natt av hostande avklarad. känner mig inte lika hängig idag faktiskt, riktigt trött på att vara hemma om jag ska vara ärlig.. så himla tråkigt :/
vore faktiskt skönt att komma ut o få lite frisk luft efter 4 dagar av soffhäng.. Kanske får gå ut en sväng sen, man blir ju helt galen av att sitta inne såhär :o kan inte va bra att ligga såhär i flera dagar..
Jag har alltid tyckt att de är skönt o va sjuk så man slipper o gå till skolan osv. men ja måste säga att min åsikt om de är ju inte den samma längre, fy fan rent ut sagt va tråkigt de är att va hemma..
Ska försöka ta mig till skolan imorn iaf för imorn är det ju dans o de vill ja inte missa.

Nu spelas musiken på hög volym och jag vet inte vad ja ska göra, har låge o kollat på barnprogram sen halv 10, vilket liv man kan ha x') hehe! Ni anar inte va uttråkad jag är, jag behöver få skratta nu!!

Love / Louise



otroligt söt man kan vara ibland  haha! x')

Kommentarer
Postat av: josefine

något söt äru! :D

haha , jag har typ samma liv som dig -.-

<3

2009-09-15 @ 11:42:49
URL: http://kjellstromj.blogg.se/
Postat av: louise

hihi, du ja ;)

Ah vi har riktigt kul liv du o jag. de är ju sjukt att man ens får ha så här tråkigt o noll liv ;o x') <3

2009-09-15 @ 12:02:37
URL: http://louiiiseeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0