Julbak

Idag var vi lediga från skolan för att vi hade studiedag, så jag, ida och emma bestämde oss för att julbaka. Det har vart en riktigt mysig dag och vi har fått riktigt mycket godsaker gjorda. Vi bakade pepparkakor, 2 olika knäck, tryffel, snuskisar och wienernougat. Det blev riktigt gott alltihop, vi lyckades! Malin kom upp lite senare och byte av med emma som skulle åka iväg till oscar.

 

Underbart att få spendera en hel dag med tre av sina allra bästa vänner, jag är så himla glad att jag har er och ni är verkligen helt underbara. Jag vet att ni alltid finns där och man har alltid så j*vla roligt med er. Jag vet att vad som än händer så kommer ni alltid att finnas vid min sida och jag kommer aldrig släppa taget om er. Det är det som känns så bra, det är verkligen äkta vänskap till 100%. Ni är bäst! Jag älskar er! <3

 

Man ska ha kul när man bakar, vilket de visar sig att vi haft. Imorgon blir det en roliga dag, dags för årens julkort i fotostudion med ida och emma.

 


Kommentarer
Postat av: ems

LOVE <3

2010-12-07 @ 09:20:12
URL: http://emmahartin.blogg.se/
Postat av: Siri

jävla gött julgodis ni bakade då mina göddiga jävlar <3 haha

2010-12-07 @ 16:38:43
URL: http://sirisjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0