Avenged Sevenfold

nu har jag precis kommit ur duschen, blev en varm och skön dusch med älsklingen. han stannar kvar hos mig inatt också så. det blir myskväll frsmför tv:n. får mysa till det med lite levande ljus och bara må gött.
imorn är det skola igen vilket är mindre roligt, börjar dock inte förän 10:40 så de är ju skönt.

vill tack min ida ännu en gång för att hon fixade min design, jätte snällt gumman! <3

fick reda på en mycket rolig nyhet förut också, som vissa av er redan vet så dog ju trummisen i avenged för inte så länge sen, men hade fått ett medelande på facebook förut där de hade skrivit att de hade skaffat en ny. de hade frågat Mike Portnoy och han sa att det skulle vara en ära för honom att ersätta jim.
tror ni jag blev glad, nu kanske det finns en chans att man kan få se dom på metal town till sommaren ändå. kanske inte så stor chans men man kan ju alltid hoppas. det vore mitt livs största upplevelse om det skulle hända. (a)





Kommentarer
Postat av: Ida

Ingen orsak gumman! Nu håller vi tummarna så hårt vi kan !!!!!! :D

2010-02-21 @ 20:39:43
URL: http://everysecond.blogg.se/
Postat av: louise

ja de kan du ge dig på att vi gör :) hoppas hoppas hoppas! :D

2010-02-22 @ 11:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0