dan innan!

hej!
sitter hemma för mig själv nu faktiskt, sitter och fixar lite musik till bilresan upp imorgon. dagen idag har vart full speckad, jag gick upp vi halv 10 imorse och färgade håret, duschade, fixade iordning mig lite och åt frukost. sen eftersom det har vart sånt härligt väder idag så tog jag på mig skinnjackan och solbrillor och en fett halsduk och tog mig en promenad med min pojkvän bort till sofia. där har vi bakat piroger idag inför branäs, dom blev jätte bra.

sen gick jag och ida vidare hem till mig för att fixa yttligare lite inför imorgon när det är sofias stora dag. och nu sitter jag här själv som sagt. har vart så mkt att göra idag så jag har inte ens hunnit med att äta nått än så ska nog göra det snart känner jag. och jag känner fortfarande att jag har myckert att göra, måste packa klart allt och vill försöka komma i säng hyfsat tidigt idag så jag är utvilad imorgon, för imorgon då händer det mycke grejer :) hehe!
jag är riktigt taggad nu, det är endast några timmar kvar sen är vi påväg mot branäs, tagga tagga tagga!!!

som jag nämnde igår så har vi ju skaffat en partyblogg som vi ska skriva i under tiden vi är där upp. så titta gärna in där under tiden vi är borta så kan ni följa oss genom våran weekend i branäs.

nu ska jag försöka få ihop nått vettigt av denna skivan, och sen ÄTA MAT! hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0