helgen som gått



ursäkta dålig uppdatering under helgen men har helt glömt bort det om jag ska vara ärlig.
så jag tänkte jag drar lite kort nu vad som hänt.

fredagen var tänkt att det skulle bli utgång med flickorna men så blev inte fallet det var lite för ont om pengar i plånboken för det så jag spenderade fredagskvällen hemma hos andré och kollad let´s dance sen blev det en biltur på kvällen.

lördagen så satt jag bänkad framför körslaget såklart, och hejade stenhårt på rongedals ;)

söndagen beståd endast av slapp och mys, hjälpte andré att rensa alla hans filmer, skrev namn och allt på dom så nu är det ordning och lätt att hitta det man söker i filmskåpet. sen hjälpte jag han även att plugga körkortsteori och sista goda gärningen jag gjorde var att jag bakade kladdkaka åt allt folk som var där. de blev rätt så nöjda över mig när de väl hade åte klart.

nu är det måndag vilket innebär ny vecka och nya möjligheter!
plugga är något jag verkligen måste göra nu känner jag, men jag har lixom inte orken och lusten att ta tag i nått. men jag måste så nu ska ja faktiskt se om jag kan få klart en uppgift idag så kan jag ha ett gott samvete sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0