helgen

hej!

helgen har varit riktigt bra faktiskt, Valborg firades i Borgvik med gamla vänner som jag inte umgås med så ofta längre, så det var jätte trevligt.

Lördagen träffades vi igen på förmiddagen så drog vi ut i skogen och på gärden och körde cross och fyrhjuling. Det var första gången jag åkte och fy helvete va de gick :D det va kul som fan. Jag kan ju dock inte sånt där med växlar och sånt så jag åkte med bakom bara. Sen blev det lite grillat hemma hos maria, kvällen avslutades i pojkvänens säng.

Igår så var det ju helt underbart väder, precis som idag. Så då passade jag och älsklingen på att vara ute hela dagen. Vi lekte massa lekar med hans lilla syster och hennes två kompisar. Kändes som man var 5 år på nytt, riktigt kul var det.

Nu sitter jag på praktiken med ida men vi har inget mer att göra idag, vi har nyss spelat in ett inslag om arvikafestivalen så nu är första klar, bara 9 kvar :)
Men eftersom inte vi har något att göra nu och det är underbart väder på utsidan så kilar vi ut en sväng och tar en glass i solen.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0