Veckan!

hejsan!

blev ingen skola idag kändes meningslöst så jag stannade hemma och pluggade ist. känns som att det är det jag behöver få gjort nu och inte massa annat. bara ca 2 veckor kvar i skoaln sen är det sommarlov, fatta va gött det ska bli. Känner på mig att den här sommaren kommer bli väldigt väldigt bra :)

påtal om sommar så har jug nyss målat mina naglar i en ljusrosa somrig färg och sen la jag även en genomskilnig över för att få lite mer glans. super snyggt!


dessa två fick det bli idag!

Bjuder på lite bilder från veckan..

låg vid pråmen i måndags.


dags att få lite färg nu tror jag :s hehe!


igår följde jag och emma med hem till ida så gick vi ut och satte oss på gräsmattan och käkade mat. jätte mysigt! <3




maten! bakpotatis, kyckling och räksallad. riktigt gött vare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0