Fredag, och dags för "jobb" igen

Hejsan!

Sitter i skolan nu och väntar på att vi ska få gå och käka lunch. Hoppas på att det är något gott för jag är vrålhungrig. Morgonen började med idrottslektion som jag kännde efter att det inte var så smart att jag var med på när jag fortfarande inte är helt bra från förkylningen. Men får väl ta den smällen.

Idag är det ju fredag vilket innebär att det är dags för projektarbete ocj jobb igen. Det känns som att det var riktigt länge sen vi fotade nu så det ska bli riktigt kul att få göra det idag. Tror att det kommer blir riktigt coola bilder idag för vi har två riktigt bra teman idag. Det blir en riktigt extrem sminkning och sedan blir det även en årtals-sminkning, tror det blir 50-tal. Kommer bli superbra detta! uppdtaerar ikväll med lite smygtittar på dagens bilder.

Kvällen idag ska jag spendera med ida, vi kommer nog inte att hinna göra så mkt eftesom jag kommer att vara kvar på skolan till minst 7 ikväll. Men hon ska vara hos mig hela helgen så det ska bli riktigt mysigt att få spendera en hel helg med min bästa vän :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0