På bättringsvägen

hej!

Min kväll igår var den mysigaste på länge, Jag och min pojkvän hade ju 13 månader igår så vi vill ha det lite extra mysigt kännde vi. Så jag tände massa ljus på rummet, sätte på lugn och fin pannflöjtsmusik och så gav vi varandra massage. det var så himla skönt, man blev så avslappnad att man knappt orkade röra sig efteråt. Det var riktigt uppskattat från min sida och även från hans tror jag. Han såg riktigt nöjd ut efteråt. :)

 

Jag börjar må bättre nu från min förkylning, (förutom att jag nu ist nyser var femte minut) idag har jag faktiskt orkat sminka mig och vart ute och tagit lite vinter bilder på baksidan. Jag tycker verkligen om att det har kommit snö, det är så himla mysigt och jag längtar bara till första advent nu så alla mysiga julsaker får komma upp. Jag älskar julen! går det tycka illa om den är min fråga? Det finns inte i min värld iaf.

 

Jag känner mig lite stressad nu med skolan, känns som att jag har så himla mkt att göra. Jag måste verkligen börja plugga ordentligt nu så att jag får bort skiten. Men vart finns orken och lusten? Jag vill verkligen inte sitta och plugga i flera timmar men det är nog precis vad jag måste göra för att det ska kännas bättre.

 

 

 

inte lika kul att fota med digitalkamera eftersom att bilderna inte blir i närheten så bra som med systemkamera men de duger väl. Nu ska jag fan försöka plugga så jag får något gjort här. Ni får ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: cathe

Bra att du är nästan bra från förkylningen,vilkna fina bilder du tar och din huvudbild på dig själv är jättefin. Vi tar ett parti Alfapet när ni kommer hit då för det tyckte du ju var kul.

Jag vet inte om jag gör rätt nu när jag skriver kommentar här, men hoppas det. Ha det bra

Fastra Cathe

2010-11-11 @ 20:38:39
Postat av: cathe

Vad fin du är

2010-11-11 @ 20:39:35
Postat av: louise

tack så mkt faster, vad glad jag blir :) Ja det tycker jag verkligen att vi gör, älskar det spelet. kram!

2010-11-12 @ 11:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0