Pepparkaksbak!

Hejsan!

Som ni ser på rubriken så har det varit pepparkaksbak här under förmiddagen. Jag gjorde iordning en deg igår kväll som fick stå under natten och så började vi baka nu på förmiddagen. Degen blev riktigt god :) Jag tog lite bilder under baket som jag skulle lagt in nu men mitt minneskort till kameran krånglar därför får jag inte in dom till datorn :s Skulle lagt in bilderna på Avenged här på bloggen också men det får ju också vänta yttligare sin tid.

 

Jag har inga planer alls för idag faktiskt, ska försöka hitta på något roligt.
Både torsdag och fredag spenderades mesta dels av dagen i stan. På torsdagen så hade vi bara en lektion på 25 min så jag slutade vid halv 10 så jag tog med mig tjejerna och drog runt på ikea och på bergvik. Tack igen tjejer för en toppen dag. :) Det blev några fina kap som jag också skulle visat men nej min kamera ville inte de.

 

Igår så var jag ledig från skolan pågrund av inställda lektioner hela dagen så då följde jag med min bror och min pojkvän till stan och skulle vara smakråd bara. Dom skulle ha sig ett par vinterskor och fixa lite andra grejej så jag följde med i brist på annat att göra. Och på kvällen så gjorde jag ju pepparkaksdegen och åt min första smörgås med julskinka och senap för i år :D Så j*vla gott!!!
Sedan åkte jag och André ut en sväng och umgicks med hans kompisar, dom ville ut och leka o sladda med bilarna så de vara väl bara att bita ihop i alla kurvor och krön. Det snurrar, vrider och vänder så man blir ju helt snurrig. jag har lite respekt för sånt, jag tycker inte riktigt det är så kul som killar tycker. utan jag sitter mest där bredvid och skriker "AKTA, OJOJOJ, ÅH NU KROCKAR VI" osv.. Ni förstår nog hur jag känner, tror många tjejer känner likadant.

 

Detta inlägg blev väldigt tråkigt nu när jag inte fick lägga in bilderna som jag ville :/ men ska få lite damp på kameran nu så gör den nog som jag vill sen ska ni se.. Ni får ha en bra lördag förövrigt.

pusspuss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0