Shopping!

bildregn på mina fina kap..

 

en riktigt mysig tröja från Gina Tricot, perfekt till många tillfällen.

(det är samma tröja men blixten ändrade färgen lite gran)

samma som över, jag älskar färgen!

Snygg kjol från H&M..

 

Äntligen ny vinterjacka. Detta var mitt bästa kap.
Det var nämligen halv priset på 800 kr så jag fick den
för endast 400 kr. Och jag älskar den, en smalare modell.
Har tröttnat på alla stora vinterjackor.

Halsdukar är något man aldrig kan få för många av.
Därför köpte jag mig två mysiga till min nya jacka.
Lyckades slarva bort båda mina från förra vintern,
där en av dom var min favorit förra året, men jag tror
den orange/rosa kommer att bli min nya favorit i år.

 


Kommentarer
Postat av: Mikkis

Vart köpte du jackan?:)

2010-11-27 @ 18:40:20
Postat av: siri

otroligt mysig dag!!! :D och galet snygg jacka, har köpt mig en likadan nu, hehe

2010-11-28 @ 20:18:54
URL: http://sirisjogren.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag köpte jackan på carlings, mikkis :)



Ja det var det verkligen, det gjorde ju rätt i. :)

2010-11-29 @ 12:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0