dags för jobb..

hejsan! tänkte dra min dag kort för er.

Imorse hade jag tid hos läkaren för mina exem, jag hade hyfsat positiva tankar innan jag kom dit pga att jag nu har bytt vårdcentral. Den förra jag hade är inte bra kan jag säga dom fattar ingenting även om man säger ifrån. Iaf så gick jag ner till den nya och det var inte det minsta bättre där, jag fick en spn där dryg jävla gubbe som dessutom inte kommer från sverige. Han frågade vad jag hade haft för salvor innan osv för dom har inte funkat så bra på mig, tror fan att jag får samma som ja redan haft 2-3 tuber av. Jag blev så jävla förbannad, värmlands jävla läkare :s känns ju inte så kul att gå till apoteket och hämta ut något så dyrt när man vet att det inte kommer hjälpa. 

Men men, jag blev gladare med dagen så nu är jag på riktigt bra humör efter att ha slutat nyss. sitter nu och väntar på att mina projektarbets kamrater, vi ska nämligen fota idag igen till våra portfolios :D det kommer nog bli kul. Så för min del är det inte riktigt helg än har några timmars jobb kvar denna fredag. 

Börjar bli hungrig nu också, men som tur är så har jag en underbar pojkvän som är påväg hit till skolan med lite bk mat åt mig. han är ju bara för söt min lille pojk (a) men nu rullar malin in i studion här så får avsluta! Ni får ha en bra fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0