Jag vågade!

Jag har mycket att berätta för er som jag gjorde i somras, men en grej som jag alltid velat gjort är tatuering. Jag har alltid vart jätte rädd för att det ska göra så förbannat jävla ont, men ändå så ville jag så gärna ha en. Men i somras tog jag mig i kragen och beställde mig en tid. Sagt och gjort jag gick dit och jag gjorde den :D Det var inte alls så farligt som jag trodde, det var faktiskt chokerande att det inte gjorde ont.

 

Det har ju väldigt mycket att göra med vart man gör den har jag fått lärt mig en läxa av efteråt. Min pojkvän skaffade nämligen en tatueringsmaskin under sommaren och jag sa till mig själv och alla mina vänner att den kommer inte i närheten av mig förän han lärt sig ordentligt. Tror ni att det blev så? Nej såklart inte, jag fick för mig att jag ville ha ett hjärta på foten och jag lovar er, det är det värsta jag gjort i hela mitt liv tror jag. Ni som aldrig tatuerat er förstår inte den smärtan, man vill bara slå den jäveln som sitter där o trycker och drar men den där jävla nålen i maskinen. Man vill bara att dom ska sluta så man får andas lite, man sitter o spänner sig så att det gör så jävla ont i hela kroppen. Jag satt med en kudde i käften och skrek och försökte hålla in tårarna. Det var hemskt! Det kan vara ja som är jävligt mesig nu men de gjorde så jävla ont så jag kan inte beskriva känslan. Jag blev så paff när det gjorde så ont där och i nacken var en jävla barnlek i jämnförelse.

 

Men nu har jag två stycken och jag funderar nu vart jag ska sätta den tredje, jag vill så gärna ha en text längs foten men jag tror fan inte att jag kommer våga det efter sommarens insident :s haha! Men jag vill göra en till för min seriösa sitter ju som sagt i nacken så jag kan ju aldrig riktigt skåda den själv och se va fin den är. Så därför är jag grymt sugen på en till, synd bara att det är så dyrt :s

Jag kan verkligen förstå nu att många har väldigt mycket tatueringar, man lixom fastnar i det, det är ju så kul när man verkligen blir nöjd och då blir man taggad på att göra en till. Min pojkvän har även gjort två st seriösa under sommaren, och det är riktigt snyggt.

 

det här är min första, några dagar efter att jag gjort den.


det är faktiskt lite pinsamt att visa denna, men de sitter ju där så va fan..

 

Pojkvännens första :p gjord på studio..

 

pojkvännens andra :p gjord hos en kille som håller på att lära sig. Riktigt bra gjort!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad kostade tatueringen du har i nacken? :)

Den är grymt snygg!

2010-11-03 @ 23:56:56
URL: http://rebeckajjohansson.bloggplatsen.se
Postat av: louise

Tack så mkt :) jag är faktiskt riktigt nöjd själv. den kostade 700 kr.

2010-11-04 @ 11:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0