psykologi

sitter och skriver ett arbete om socialpsykologi just nu, det gick ganska bra tills nu när jag fastnade och funderade om jag hade fattat uppgiften rätt :p 1 timme kvar på lektionen nu sen bär det in till stan. Onsdagar är alltid lika dryga :/ Jag och moin vän emma är alltid helt förstörda efter denna fruktansvärda dag, inte nog med allt tänkande och pluggande i skolan utan sedan ska man gå på stan och dryga från 16:00-19:10 sen är det dags för dans efter det. Jag kan lova er att dagen är värre än det låter man är helt totalt slut i huvet, kroppen och man vill bara hem och sova. Men det får man inte för jag är tv nörd så jag måste se massa tv-program när jag kommer hem på onsdagar :D och såklart äta kvällsmat och duscha.

Med andra ord kan jag säga att onsdagar har inte varit min dag på ett par veckor nu, trotts jobbig dag så har det alltid blivit något tjafs eller bråk på hemmafronten när jag kommit hem och det är inte rätt dag att bråka med mig på kan jag säga. Mitt humör är på botten när jag kommer hem en onsdagkväll. tyvärr!

Men nu ska jag inte klaga mer utan fortsätta med min psykologiuppgift. Sen ska jag försöka ha en fortsatt bra onsdag för en gångs skull :p önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0