fy på mig! tisdag för övrigt..

nu får nog louise högberg ta att skärpa sig lite med denna så kallade blogg, har varit mycket dålig på att skriva nu på sistonde. Men de blir förbättring nu. Ska försöka sätta mig varje dag för att tömma min hjärna på denna blogg.

Nu har jag nyss fyllt magen med lite käk, annars har skoldagen idag varit väldigt soft. Har spelat in radioprogram med ida, joss & felicia innan lunchen. Riktigt kul, tror jag ska bli radiopratare eller vad de nu heter. och nu ska vi snart in till stan för att film ida som president. vi håller på med ett arbete om USA:s president val. lite efter kan man ju tycka efter som valet redan varit men det tar ju tid att ordna med allt..
har lite läxor att jobba med när jag kommer hem också, så får väl ta och sätta mig med det och försöka få lite gjort på den fronten också.

har inte mycket mer att säga om denna dag förutom att jag längtar till jul. mysig och trevligt men familj & släkten och den goda maten och bäst av allt är ju julklapparna!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0