mycket tankar i huvet nu kring jultider!

Godmorgon!

Jag sitter här hemma idag också, även idag med en förkylning som blivit något värre tyvärr! Men jag får ät massor av vitaminer och så. frukt kanske är bra? eller? hehe! gör allt för att bli frisk som ni kanske förstår.
Och nu till andra tankar, ni förstår att förut när jag läste jessicas blogg (
www.ohjess.blogg.se) så fick jag tips på en sida som hete www.asos.com , där hittade jag hej dundrande fina kläningar i alla dess färger och modeller! både festligare och även lite mer vardagskläningar.

 
Denna toppen tyckte jag såg väldans mysig ut!

Men jag är egentligen ute efter jul/nyårs klänningar, men jag har inte kommit så långt ännu.. Är det någon som har något annat bra tips på sida med fina klänningar på? Rött skulle ju falla mig väldigt bra i smaken nu på jul, men på nyår vet jag inte riktigt vad jag vill ha för nån kläning faktiskt. Man vill ju görna att det ska vara något som är det där lilla extra med glitter osv! Men ibland kan det vara väldigt svårt att hitta den där kläningen man verkligen tänker sig i huvet att man vill ha. Men en sak är säker, och det är att jag kommer banne mig inte ge upp hoppet på att leta efter den perfekta nyårsklänningen föräns jag hittat den! Jag har ju hittat några fina klänningar, tänkte visa er några!

               
jag fastnade väldigt mycket för spets, men tycker att det är lite tråkigt med svart, men då piffar man till det lite extra på assesoarer sminket och håret istället! Så det kan funka det med!
Stiligt, sexigt, Glamoröst, snyggt, you name it!


    
Måste hålla med om att den första var en grymt söt klänning, som skulle sitta perfekt på julafton!
Vi får se hur det går med detta för mig, Ni kan ju ta er en titt själva fanns väldigt mycket tjusigt som faller en i smaken!
Det var allt jag hade att säga nu.
adios / L


Kommentarer
Postat av: jess

sytlebystars.se och nelly.com är att rekommendera ;-)

2008-11-26 @ 18:54:08
Postat av: jess

stylebystars.se

2008-11-26 @ 18:54:44
Postat av: jess

haha försöker än en gång! stylebystars.com :-D

det är inte lätt när inte hjärnan hänger med..

2008-11-26 @ 18:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0