hejsanhoppsan måndagen är här igen!

Sitter hemma framför datorn och kom och tänka på att jag har faktiskt ett par snygga stövlar som inte passar mig, för dum som man är så har man köpt ett par som är för stora i benen för mig. Så om någon är intresserad av ett par ny så kan ni ju få köpa mina om de faller er i smaken. bara att höra av sig. Får dom självklart billigare än vad dom var från början fast har dock bara använt dom två-tre gånger men kan vara lite snäll idag!

kan dra dagen lite snabbt för er också, har ändå inget annat för mig!

mamma kom ner och väckte mig vid 07:00 imorse men jag låg kvar och drog mig till 07:30, mysigt att får ligga kvar i sängen ett tag när man vet att men verkligen kan det. sen gick jag upp ur min sköna säng och drog på mig kläderna och fixade make upen sen hann jag även få i mig lite frukost imorse. Det kan jag säga er att det är inte varje morgon jag hinner det, men när mamma var hemma idag så var det ju hon som fixade till mig och det gör ju att allt gick lite fortare. Sen vara det bara att gp bort till busshållsplatsen och vänta på bussen till stan. Innana jag skulle gå ut så drog jag en snabb blick på termometern och den visar hela 4 minus grader, kyllan börjar nu krypa fram och nu snart får vi dra fram mössor och halsduken också. väl framme i skolan så såg shcemat för dagen ut såhär:
Svenska - Grafiska kommunikation - Lunch - Historia - Samhällskunskap .. dagen var slut16:10 idag men kilade lite tidigare. eller lättare sagt vi sprang iväg ner till bussen lite tidigare, vi ville hinna med halv 4 bussen så vi fylldes där ett tag med lite smått panik. men vi hann med den och nu sitter jag här hemma och har nu nyss fyllt magen med mammas hemgjorde pastasallad, mums! Resten av dagen har jag ingenaning om vad jasg ska göra.
Men nu vet ni iaf hur min dag har sett ut och har även gjort en liten deel här med er idag. hehe!

Ni får ha en trevlig kväll så hörs vi imorgon! kram / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0