Fredag, många småproblem nu när jultider börjar krypa fram!

sitter i skolan och har GK inte det roligaste kanske men det måste ju göras och det är ju egentligen ganska soft för att få ett betyg ska man sitta o leka lite i ps och indesign, hehe! inte så svårt.

Jaja, vad ska man annars säga om denna regniga fredag, jo ikväll skulle jag ha gått på bio med amanda men det blir tyvärr inget med det för att louise har spenderat slut på sina pengar och får inga nya förän 31 november och då ska nog det mesta sparas och gå till julklappar till dom alla som ska få en fin liten klapp av mig.
 Det är något som jag tycker är riktigt kul att göra, inhandling av julklapparna. Då känner man att julen är nu riktigt nära och det är inte alls länge kvar tills den 24 december kryper in på oss. Det som tyvärr är lite tråkigt nu under jul och så är att det är så himmla mycket utgifter hela tiden och det är mycket man ser och kommer på att man vill eller måste göra, eller något annat man kommer på att man verkligen vill ha.
 
Något som är ett måste för mig just nu är att ta ur min hårförlägning och låta mitt hår vila ett tag för att sedan sätt i den på nytt, skulle egentligen vilja ha en helt ny som man sätter fast med ringar eller pluppar eller vad det är, men problemet är ju nu att man ska ha pengar till det också, får försöka fixa det på bästa sätt, men måste iallafall sätta om den för den har suttit väldigt länge nu och behöves verkligen sättas om..

Väldigt synd att allting här i världen måste kosta pengar, skulle inte sitta fel att vinna några 100 000, hade varit helt perfekt nu det! men vi kan ju tyvärr inte trolla och pengarna växer inte på träd som mamma brukar säga ibland.
återkommer med mina pengarproblem, och ni kan ju alltid hålla era vackra små tummar för att jag vinner lite pengar innan jul.

ni får ha en mysig fredagskväll allesammans / miss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0