fredag, och helgen återstår! ;)

Godmorgon, klockan har slagit 10:00 för ett par minuter sedan, och jag har redan ansträngt hjärnan lite extra på ett matte test som jag tror gick ganska bra faktiskt! Är faktiskt inte trött heller som jag brukar vara varje morgon, jätte pigg fast hungern börjar smyga sig på mig nu känner jag. Måste börja med frukost på morgonen... har rast nu i typ 20 minuter sen har vi engelska, ska visa klassen våran rysare till skräckfilm som jag, joss, feli & malin har gjort helt på egen hand! riktigt bra blev den faktiskt! gud så rädda dom ska bli.. hah! Efter engelska har vi bara lunch och GF kvar sen var denna fredagsdag också avklarad, gud så skolveckorna går fort!

Ska inte tråka ut er mer nu, skriver mer sen vad som händer under denna fina fredagskväll!      bye / Lois *



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0