fredagskväll!

shulululu, jag är tillbaka med några mer rader till er som ni kan få spendera några minuter åt att läsa..
efter skolan idag så gjorde jag inte så speciellt mycket, käka och så som man brukar göra när man kommer hem från skolan. Sen tog jag mina ben och gick till felicia, gick en längre väg för att få en liten promenad på köpet, alltid skönt! sen åkte vi med felicias syster till stan och hämtade hennes dotter vid námn lowa ;), världens sötaste unge btw! och nu sitter jag här med malin, och har ingenaning om vad vi ska hitta på, tänkte ta en promenad på grums men det är ju råkallt ute, så vi skippade det! får väl bli film eller nått ;) mysmys! NU har vi bestämt oss för att se kalle blomquist, hur bra? hah!
Imorgon är det lördag också vilket betyder grumsmarten och party, fettig goddie det! vi får hoppas på en bra lördag iaf. återkommer mer om det imorgon.

Nu ska vi se film, så jag säger godnatt gott folk.    pysssssssss     / louise *




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0