våren är här!

hallo!

vilket häligt vårväder vi äntligen har fått nu, no får vi bara hoppas på att det håller i sig. Hörde att det skulle vara så här nu i hela 2 veckor, och hur underbart skulle inte de vara?`Man bli på så himla bra humör bara vädret är på topp. Själv känner jag mig väldigt glad och uppåt idag, riktigt häligt känns det, inga problem ivägen eller nått jag bara mår bra nu och det känns så jävla underbart, rent ut sagt!! Gud så härligt... (:

vart på möte idag jag och mamma o josefine med rektorn det gick super bra, så nu är det bara upp till mig o josefine hur vi vill göra och lägga upp allt. efter skolan blev det att umgås med min älsklings josefine i ett par timmar. tog en sväng på stan o sen hem till grums o käka pizza, gott gott!! (:
Nu sitter jag hemma och nu ska jag snart ut och gå en sväng i det udnerbara vädret som vi har fått, och ikväll blir det att sitta spikad framgör hockeyn, HV71 & FBK .
vi säger bara; HEJA HEJA FBK!!!!
SMGULD ska dom ta i år! hihi!



hejpa / louise *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0